Ljeto je meni uvijek radno jer volim mir i tišinu pa koristim priliku dok su svi na godišnjem i nema navale mailova i zahtjeva. Ovo ljeto posvetila sam analiziranju EU regulativa i njihovog utjecaja na obrazovanje. Temeljito sam pročitala:
- European Digital Rights and Principles | Shaping Europe’s digital future
- General Data Protection Regulation
- Digital Services Act
- Digital Markets Act
- Cyber Security Act
- Cyber Resilience Act
- Data Act
- Data Governance Act
- Artificial Intelligence Act (AI Act)Report za Agile EDU
I analizirala postojeći i potencijalni utjecaj koje imaju na obrazovanje. Taj izvještaj dio je projekta DLIFE (Digital Legislation Implications for Education) koji provode Joint Research Centre (JRC) i Directorate General for Education, Youth, Sport and Culture (DG EAC).
Zanimljivost: Nisam nikad očekivala da će mi biti zanimljivo čitati pravne tekstove, ali eto pojavi se prilika i za takvo učenje.
Za projekt Agile EDU, European Schoolneta napisala sam drugu inačicu izvještaja Comparative Overview Report o načinima upotrebe podataka u obrazovanju europskih zemalja. Naučila sam puno o različitostima (centralizirani jug nasuprot decentraliziranog sjevernog pristupa sustavu obrazovanja), ali i o sličnostima (zaštita podataka, interoperabilnost, transparentnost) pristupa upotrebi podataka u obrazovanju.
Zanimljivost: Agile pristup započela sam u European Schoolnetu prvim izvještajem Artificial Intelligence Role in K12 u ciklusu Agile Collection of Information još 2021.